środa, 10 lutego 2016

Mały update po długiej nieobecności na blogu

Nie będę się tłumaczyć - po prostu mi się nie chciało produkować na blogu plus zawsze coś pod górkę. Zdjęcia - to mój główny problem w działalności blogowej: brak modelki, brak fotografa, słabe światło itd. A w związku z tym, że działam czysto chałupniczo i w pojedynkę (co często mi doskwiera) to jest jak jest. Poszyte rzeczy leżą odłogiem i czekają na lepsze czasy. 
Ostatnio udało mi się porobić trochę zdjęć wieszaczkowych - i oto prezentacja wycinka mojej pracy z minionych paru miesięcy.

DŁUGIE RĘKAWKI



BLUZY MALOWANE





 BLUZY Z DZIANIN DRUKOWANYCH





T-SHIRTy (farbowane, malowane i inne)




FARBOWANE CHUSTY - SZALIKI













2 komentarze:

  1. Czasem się zastanawiałam, gdzie zaginęłaś:-)świetne bluzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas jestem i szyję.
      Dzięki, Twoje rzeczy też mi się bardzo podobają. Pozdrawiam

      Usuń