poniedziałek, 23 marca 2015

Marynarki

W końcu prezentacja uszytych już jakiś czas temu marynarek. Sama z siebie bym się za nie nie zabrała, ale dostałam zadanie - zlecenie -  istną misję uszycia marynarki. Jakiej? Nie do końca było wiadomo wiec uszyłam dwie. Pierwsza była z rękawem typu reglan, z łatami na łokciach i kieszonkami w szwach. Druga jest w wersji dopasowanej, z obszernym przodem. Obie z grubej dresówki. Potem przyszło kolejne wyzwanie - marynarka z pianki - taki elegancki strój dla nurka.
Oto efekty. 

Z RĘKAWEM TYPU REGLAN




DOPASOWANA





PIANKA






3 komentarze:

  1. Świetne, wszystkie trzy! Ja też w tym tygodniu planuje uszyć dresowy żakiet. I mam tylko metr dzianiny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy jaka szerokość. Najwyżej zrobisz krótsze rękawy, albo sztukowane. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te dresowe, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń