czwartek, 1 sierpnia 2013

model nr 1



Zaczniemy od mojej ulubienicy - sukienka/ tunika z tak zwanej 'dresówki ' - ach! Kolor - szary melanż. Materiał, z którego została wykonana to bawełna - miękka i przyjemna w dotyku. Rękaw, dół sukienki oraz kieszonki wykończone  surowym cięciem (według niektórych nie dokończyłam dzieła). Elementy zdobnicze (lamówka w dekolcie i przy kieszeniach bocznych, kieszeń na piersi oraz wzmocnienia dołu i rękawów) zostały  wykonane z jeansu bawełnianego. Ja oceniam całość celująco - ale przyznaję, że nie jestem obiektywna w swej ocenie - dresówka w jasno-szarym melanżu ma u mnie specjalne względy. 




I jeszcze trochę detali:




1 komentarz:

  1. Mmmmmm.... Mam chęć na tę sukienkę. Już jedną simple dress mam, cudownie się nosi, kobiecość i wygoda w jednym. Czas na nowy model. Nr jest super.

    Mima

    OdpowiedzUsuń